Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Η Παιδεία Τείνει Δυστυχώς Να Γίνει Έννοια Εξόριστη Και Απαγορευμένη...Του Γιάννη Γλαρού

Καθώς ο πολιτικός λόγος παρουσιάζει ολοένα και εντονότερα σημάδια νοσηρότητας, οι έννοιες αποσυσχετίζονται από τις αρχικές σημασίες τους και παραμένουν κούφια λόγια ερμηνεύσιμα κατά βούληση.
Η "αναδιοργάνωση της διοικητικής δομής του εκπαιδευτι
κού συστήματος" που εξήγγειλε το Υπουργείο Παιδείας, πρόκειται κυριολεκτικά για αποδιοργάνωση και επιδείνωση των σχέσεων εργασίας, υπό το κάλυμμα της επί το ορθολογικότερο ανασυγκρότησης της διοικητικής δομής.
Αν τώρα το πρόβλημα της εκπαίδευσης είναι η δομή της διοίκησης ή όχι, μπορεί ο καθένας να το κρίνει. Τη στιγμή που το κράτος οφείλει στους εκπαίδευτικούς πάνω από 10 εκ. ευρώ, τη στιγμή που παγώνουν οι διορισμοί, που μειώνεται το ήδη πενιχρό εισόδημά τους, που ενορχηστρώνεται η παρά πέρα υποβάθμιση του ρόλου και του κοινωνικού τους στάτους, το υπουργείο ασχολείται με ανύπαρκτα προβλήματα πολυτελείας, τα οποία ανάγει σε μείζονα.
Αν η παιδεία δεν εξαιρεθεί από την πολιτική λιτότητας, αν δεν κατανοηθεί η σημασία του μορφωτικού κεφαλαίου για την αναδιοργάνωση όχι μόνο του εκπαιδευτικού θεσμού αλλά του κράτους του ίδιου, δεν πρόκειται να βρεθούν λύσεις για τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία.
ΓΛΑΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΜΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΔ ΡΟΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου